Reference

Tvorba webových stránek, firemních prezentací a microsite. „Moje firma“ v Google mapách, na Firmy.cz a na Mapy.cz. Dále také základní online marketing a strategie, konzultace v oboru řízení IT, správa a servis, projektové řízení Asana – úkoly, kalendáře, sdílení dat a informací.

Co umí G-bay

Co je BigGbay?

BigG-bay je bezpečný přístav drobných podnikatelů, živnostníků a malých firem ve světě online, webů a IT. Vedlejší myšlenkou tohoto webu je na podkladě dodávaných IT a online služeb sdružovat všechna důležitá a zajímavá řemesla či služby pod jednu střechu, pro možnou vzájemnou barterovou spolupráci.

Mise BigG-bay

Na základě Vašich přání a požadavků doporučíme vhodné odborníky i z oboru, který je mimo naši působnost a zaměření. Nadále budeme spojovat nové obory a služby. Společně vytvoříme síť drobných živnostníků, co se navzájem podporují a jsou alternativou s lidskou tváří.

Womanizer.cz

Tento projekt vznikl spoluprací s se společností Erotic City a původně se jednalo o prezentační web produktů značky Womanizer. Prezentační webové stránky se nakonec rozrostly v malý e-shop a spolupráci na dalších webech.

U všech projektů je responzivní design samozřejmostí. Zákazníci tak mohou vyhledat a zobrazit stránky jak na svých počítačích, tak i v mobilních telefonech a tabletech.

Každý web by měl být čitelný nejen pro své návštěvníky a uživatele, ale také pro vyhledávače jako Google a Seznam.cz. SEO analýza a následná aplikace hlavních klíčových slov či správné označení prvků (Meta Tagy) je nezbytností.

Celý systém je pravidelně aktualizován a udržován a zálohován. Řešení je zároveň kompletně ve vlastnictví klienta s vlastní správou obsahu.

Součástí řešení je i následný rozvoj a podpora.  Pravidelné konzultace s klientem nad dalším zdokonalením a rozvojem je v případě složitějších řešení jako e-shop nezbytný, neboť online svět se rychle rozvíjí. 

Řešení je v základu připraveno na měření návštěvností pomocí Google Analytics. Je nastaven systém pro správu značek na webových stránkách – Google Tag Manager s měřením konverzí (prodejů).

Vzhledem k velkému zapojení zaměstnanců společnosti Erotic City na grafických úpravách, zákaznickém servisu, aktualizacích produktů a dalších  je součástí řešení i řízení všech úkolů pomocí nástroje Asana.

Realservis.cz

Webové stránky pro realitní kancelář Real – servis CZ byly tvořeny kompletně na klíč. Web pro realitní kancelář má svá specifika a dala by se svým způsobem zařadit mezi náročnější projekty. V tomto projektu byl kladen důraz na jednoduchost zadávaní nových nemovitostí pro zaměstnance, a také propojení s Google Maps. Součástí tohoto projektu je i jednoduchá online inzerce pro lokalitu ve které společnost působí a pravidelná správa. 

Projekt je postaven tak, aby bylo velmi jednoduché zadávat nové nemovitosti do inzerce, či pravidelně vydávat zajímavé články týkající se oboru realit samotnými zaměstnanci společnosti. Stejně tak je velmi snadno možné publikovat nové podstránky webu.

Součástí projektu byla i aktualizace firemních profilů na Google a jejich propojení s webem a reklamními systémy.

U všech projektů je responzivní design samozřejmostí. Zákazníci tak mohou vyhledat a zobrazit stránky jak na svých počítačích, tak i v mobilních telefonech a tabletech.

Celý systém je pravidelně aktualizován a udržován. Samozřejmou součástí tohoto řešení jsou i pravidelné zálohy. Řešení je zároveň celé ve vlastnictví klienta včetně administrátorských přístupů. Kdykoliv tak můžete převzít celé řešení úplně pod svá křídla. 

Součástí řešení je i následný rozvoj a podpora, i když v případě takzvaných microsite se jedná o maximálně jednotky hodin ročně .

arcwave hmpg
arcwave logo
arcwave cojeto
arcwave kontakt

Arcwave.eu

Project www.arcwave.eu vznikl spoluprací s se společností Erotic City jako další požadavek po úspěšném zprovoznění stránek www.womanizer.cz. Jedná se o produktový web, čistě k prezentačním účelům s minimálními náklady na vytvoření spuštění i provoz. 

U všech projektů je responzivní design samozřejmostí. Uživatelé tak mohou vyhledat a zobrazit stránky jak na svých počítačích, tak i v mobilních telefonech a tabletech.

SEO analýza a následná aplikace hlavních klíčových slov stojí vždy na začátku projektu. Každý web by mě být čitelný nejen pro své návštěvníky a uživatele, ale také pro vyhledávače jako Google a Seznam.cz.

Celý systém je pravidelně aktualizován a udržován a zálohován. Řešení je zároveň kompletně ve vlastnictví klienta s vlastní správou obsahu.

Kontaktní formulář zjednoduší možnost návštěvníkům webu položit vám rychlý dotaz kontaktní tlačítka umožní rovnou vytočit číslo, mapy pomohou v orientaci pro fyzickou návštěvu provozovny.

Řešení je v základu připraveno na měření návštěvností pomocí Google Analytics. Je nastaven systém pro správu značek na webových stránkách – Google Tag Manager s měřením prokliků a stisků tlačítek.

Vzhledem k velkému zapojení zaměstnanců společnosti Erotic City a spolupráci se společností na více projektech spolupracujeme s využitím nástroje Asana.

www.dt-Protlaky.cz

www.zemni-protlaky.eu

Webové stránky pro firmu na Řízené zemní protlaky vznikali jako barterová spolupráce, která je zároveň hlavní myšlenkou, díky níž vznikl i tento web.  Propojit malé živnostníky a firmy z různých oborů pod jednu střechu, spolupracovat formou výměny služeb a barterové spolupráce s možností splnit vlastně jakýkoliv požadavek zákazníka napříč obory.

Branding dokresluje firemní identitu, například logo je nejpodstatnější element brandingu, je to tvář celé firmy.

SEO analýza a následná aplikace hlavních klíčových slov stojí vždy na začátku projektu. Každý web by měl být čitelný nejen pro své návštěvníky a uživatele, ale také pro vyhledávače jako Google a Seznam.cz. 

U všech projektů je responzivní design samozřejmostí. Zákazníci tak mohou vyhledat a zobrazit stránky jak na svých počítačích, tak i v mobilních telefonech a tabletech.

Celý systém je pravidelně aktualizován a udržován. Samozřejmou součástí tohoto řešení jsou i pravidelné zálohy. Řešení je zároveň celé ve vlastnictví klienta včetně administrátorských přístupů. Kdykoliv tak můžete převzít celé řešení úplně pod svá křídla. 

Součástí řešení je i následný rozvoj a podpora, i když v případě takzvaných microsite se jedná o maximálně jednotky hodin ročně .

I ta nejlevnější řešení jsou v základu připravena na měření návštěvnosti v Google Analytics s možností dalšího rozšíření o značky s nástrojem Google Tag Manager.

Chcete se na něco zeptat, nebo rovnou začít?

Přejít na začátek